З досвіду роботи Людмили ЧЕРНОБРИВЕЦЬ,
учителя англйської мови навчально-виховного комплексу «Кіровоградський колегіум-спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад – центр естетичного виховання» управління освіти Міської ради міста Кропивницького Кіровоградської області».
Особливості імплементації предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) на середньому етапі навчання англійської мови
З досвіду роботи Олени КУЗЬМЕНОК,
учителя англійської мови навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 9 – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області, агента змін, тренера НУШ
Реалізація завдань Нової української школи в іншомовній освіті
З досвіду роботи Ганни ДУДІЧ,
Мультимедійні навчальні проекти на уроках англійської мови як ефективний засіб розвитку навичок ХХІ століття
Ганна Дудіч. Виховання глобальних громадян 21го століття через залучення до міжнародної проектної діяльності
У статті висвітлюються особливості організації різних видів мультимедійних проектів на уроках англійської мови через участь учнів у міжнародній проектній діяльності під час навчання іноземної мови.
Немає коментарів:
Дописати коментар