Перспективний досвід

З досвіду роботи Людмили ЧЕРНОБРИВЕЦЬ,

учителя англйської мови навчально-виховного комплексу «Кіровоградський колегіум-спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад – центр естетичного виховання» управління освіти Міської ради міста Кропивницького Кіровоградської області».

Особливості імплементації предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) на середньому етапі навчання англійської мови 

З досвіду роботи Олени КУЗЬМЕНОК,

учителя англійської мови навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів  № 9 – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області, агента змін, тренера НУШ


Реалізація завдань Нової української школи в іншомовній освіті 


З досвіду роботи Ганни ДУДІЧ, 

учителя англійської мови комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ступеня «Гармонія» – гімназія імені Тараса Шевченка – центр позашкільного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»  з проблеми

Мультимедійні навчальні проекти на уроках англійської мови як ефективний засіб розвитку навичок ХХІ століття

Ганна Дудіч. Виховання глобальних громадян 21го століття через залучення до міжнародної проектної діяльності

У статті висвітлюються особливості організації різних видів мультимедійних проектів на уроках англійської мови через участь учнів у міжнародній проектній діяльності під час навчання іноземної мови. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

 

Sample Text

 
Blogger Templates