Дата проведення 17 лютого 2018 року.
База проведення навчально-виховний комплекс «Кіровоградський колегіум – спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – центр естетичного виховання» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».
В олімпіаді з англійської мови взяли участь 151 учень 9-11-х класів загальноосвітніх та спеціалізованих освітніх закладів області (9 клас – 53, 10 клас – 48, 11 клас – 50), що складає 98% від кількості учнів, поданих у заявках.
В олімпіаді з іспанської мови – 10 учнів (9 клас – 4, 10 клас – 3, 11 клас – 3).
Переможцями стали:
англійська мова – 75 (І – 3 учня, ІІ – 31 учень, ІІІ – 41 учень)
Диплом І ступеня:
Хлівна Катерина, учениця 9 класу спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Світловодської міської ради Кіровоградської області
Буряков Владислав, учень 10 класу комунального закладу «Кіровоградський колегіум – спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – центр естетичного виховання» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»
Мусієнко Ірина, учениця 11 класу Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат – школа мистецтв)
іспанська мова – 9 (І – 3 учня, ІІ – 3 учня, ІІІ – 3 учня)
Диплом І ступеня:
Маляр Дар’я, учениця 9 класу навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 9 – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області
Ніколаєв Гліб, учень 10 класу навчально-виховного комплексу «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області
Криволапов Олександр, учень 11 класу навчально-виховного комплексу «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області
База проведення навчально-виховний комплекс «Кіровоградський колегіум – спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – центр естетичного виховання» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».
В олімпіаді з англійської мови взяли участь 151 учень 9-11-х класів загальноосвітніх та спеціалізованих освітніх закладів області (9 клас – 53, 10 клас – 48, 11 клас – 50), що складає 98% від кількості учнів, поданих у заявках.
В олімпіаді з іспанської мови – 10 учнів (9 клас – 4, 10 клас – 3, 11 клас – 3).
Переможцями стали:
англійська мова – 75 (І – 3 учня, ІІ – 31 учень, ІІІ – 41 учень)
Диплом І ступеня:
Хлівна Катерина, учениця 9 класу спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Світловодської міської ради Кіровоградської області
Буряков Владислав, учень 10 класу комунального закладу «Кіровоградський колегіум – спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – центр естетичного виховання» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»
Мусієнко Ірина, учениця 11 класу Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат – школа мистецтв)
іспанська мова – 9 (І – 3 учня, ІІ – 3 учня, ІІІ – 3 учня)
Диплом І ступеня:
Маляр Дар’я, учениця 9 класу навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 9 – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області
Ніколаєв Гліб, учень 10 класу навчально-виховного комплексу «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області
Криволапов Олександр, учень 11 класу навчально-виховного комплексу «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області
Найбільш підготовленими до змагань виявились учні шкіл м. Кропивницького, м. Олександрії, м. Світловодська, м. Знам’янки, Благовіщенського, Вільшанського, Гайворонського, Голованівського, Долинського, Компаніївського, Новомиргородського, Новоукраїнського, Олександрівського, Онуфріївського, Петрівського районів, Маловисківської ОТГ, які продемонстрували вміння логічно і аргументовано викладати свої думки в усному і писемному мовленні, достатньо повно і точно розуміти тексти з аудіювання і читання, здобувати інформацію з прочитаного і прослуханого й використовувати її при виконанні комунікативних завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар